söndag 26 september 2010

Mambo.....mm






Kort på mig och Sofia när vi är på Church street och käkar och på Oliver när han bygger Lego!

Det har hänt lite annat i mitt liv oxå, min dotter Sofia och mitt barnbarn Oliver har flyttat hem till mig under några månader, hon pluggar sista terminen på sin socionom examen och har inte råd att ha en egen lägenhet nu, eftersom hon och hennes pojkvän har gjort slut, så nu är hon mambo med sin mamma..... hon hoppas, efter hon fått sin examen i januari 2011, att hon får jobb på en gång så att hon kan flytta "hemifrån" ännu en gång !!

Det känns verkligen helt okej, vi trivs ihop och det går jättebra med Oliver, dessutom är han förstås varannan vecka hos sin pappa och det är ju bra.

Och "han" ni vet vem jag menar, har kommit på en anstalt utanför Norrköping, så det känns oxå lugnt å bra, han ringer visserligen tittsomtätt, men det blir längre mellan gångerna nu, i början var det varje dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar