fredag 15 juli 2011

Bror min fyller år




Ja han är fortfarande min lillebror i mina ögon, men idag fyllde han 47 år så, så liten är han ju inte, fast åldern har ju ingen betydelse, det är bara en siffra på ett papper har jag kommit på! Man är aldrig äldre än man känner sig eller hur ? Tyvärr glömde jag ta kort, men vi fick en jättegod jordgubbstårta, hembakta bullar och muffins och massor av kakor! Gissa om jag åt! Nu sitter jag framför datorn, inga barn hemma, det är så skönt, egentligen hade jag tvätt stugan, men bokade om den till imorgon i stället, så jag får en stund för mig själv! Kortet är från förra lördagen då jag Magnus och Lotta var på cykeltur/krogen/hungrig. Ha en skön kväll mina vänner, nu ska jag stänga av datorn och börja läsa min nya bok: Vårlik av Mons Kallentoft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar