lördag 24 december 2011

JULAFTON 2011









































































Jag har som vanligt firat jul hos bästa bror mi, denna jul utan mina barn Emilia och Linda, dom är uppe i Jämtland och firar jul med sin pappa och farmor. Kändes faktiskt lite tomt utan dom, vi hade "lilla julafton" i torsdags, jag fick bästa julklappen; en nessesär (att ha med till Thailand) och 5 fina nagellack, det röda hade jag idag. Blev inte många kort tagna idag, glömde helt bort att jag hade kameran med mig...jag som alltid tar många kort. Nu ska jag hoppa ner i sängen, är sååååå trött, sov bara 4 timmar i morse efter jag jobbat natt och sedan ska jag ut natt igen imorgon juldan. Bara att ta nya krafter, bara 4 nätter kvar, sen SEMESTER !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar