söndag 11 mars 2012

Sprunigt för fösta gången på nästan



ett år ! Ja sprungit å sprungit, jag gick, sprang, gick, sprang osv runt Sätra, det var så härligt och skönt väder, + 8 grader och solen sken. Nu är nästan all snö borta, den ligger bara kvar på skuggiga ställen ! I Love It ! Det blir bara ljusare och ljusare ute, det känns så skönt. Jag gillar inte mörkret utan föredrar ljuset, så är det bara. Idag kommer min äldsta dotter, pojkvän och barnbarn och äter middag hos oss. Det ska bli roligt. Mitt vardagsrum är nu nästan klart, taklapmpa är på plats, men det fattas en sladd, kanske det blir klart idag, ska flörta med min svärson... om han kan hjälpa till med det. Lite nya kuddar ska oxå dit, sen så är jag sååå nöjd ! Ha en skön söndags em mina kära vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar