onsdag 11 juli 2012

Värnamo









Min blogg har ju legat nere väldigt länge så egentligen borde jag lägga upp massor med inlägg och bilder för att komma i kapp, men det gör jag inte, tar bara några bilder här å där, sen får jag bättra mig på att skriva nåt, några dagar i veckan. Alla bilder är tagna när jag var och hälsade på min dotter och hennes pojkvän i Värnamo i början av juni, vi hann med en tripp till Ullared oxå, där hade jag aldrig varit, det var stort, mycket av allt möjligt fanns där, jag köpte bara några tröjor, det var svårt att hitta nåt om man inte i förväg hade gjort upp en lista på saker som man MÅSTE köpa...nu ska jag snart iväg till min bästa Chatarina och dricka ett glas rosé, snart börjar min SEMESTER ! måste fira några dagar före...
Ha de bäst mina vänner, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar