fredag 18 februari 2011

Mitt vik är slut...



sista natten imorgon lördag... jag är så ledsen, hade hoppats på en månad till, faktiskt, men men jag ska inte deppa ihop, försöka se positivt och hitta nya jobb, ska ringa runt lite och se om jag får napp någon annanstans att jobba timmar... få se vad som händer!

Idag snöar det, ovanligt, eller hur ? Ska det aldrig ta slut ? Nu vill jag ha VÅR!

Dagens text 18 februari:
"för besläktade själar räcker det inte med närhet, de önskar att de helt och fullt kunde gå upp i varandra.... "
Sir Thomas Browne

Nu ska jag in i duschen och sen ner på stan en sväng, bl a ta kort till mitt körkort som snart går ut, sen kanske lunch med en trevlig man...

Ha de gott mina vänner!


1 kommentar:

  1. Men vad synd Helena :( Jag som höll tummar å tår så hårt. Hoppas det i alla fall löser sig med jobb för dig snart. Blir så tufft med ekonomin när det är så här hela tiden.
    Jag vill oxå ha vår nu, är trött på snö å kyla :( Idag hade vi -25 vid kl.08, suger verkligen som barnen skulle säga :)Nu är det "bara ca.-15 å det går väl att gå ut en stund. Men jag håller mig nog inne.
    Hoppas du fick en trevlig lunch å att du blev nöjd med nya körkortskorten :)
    Du, gällande skorna, så har även ellos dem!
    Ha det gott å sköt om dig! Kraaam

    SvaraRadera