lördag 12 februari 2011

Förstår inte vart dagarna tar vägen...

och veckorna, tiden går alldeles för fort ! Kanske beror det på att jag jobbar nätter, jag blir dagvill, vad är det för dag idag, kan jag tänka, jo just ja, det är lördag.... har jobbat 3 nätter i rad och känner mig sliten. Nu har jag iaf bara 4 nätter kvar på mitt natt vik, sen får vi se om jag får förlängt eller inte, jag skulle helst vilja "slippa" ha ett förlängt vik, jo gärna ett på dan, men inte på natten, men jag måste ju tacka ja om jag blir erbjuden, annars blir jag avstängd från A-kassan och det ju dumt att riskera det.

Jag vill börja träna !!!!!!!!!!!!!!! men när ska jag hinna, det är en prioriterings fråga, ja det vet jag, men det är faktiskt jobbigt att jobba natt, jag hinner aldrig få någon återhämtning, då vi jobbar 94 % på natten, ledig som mest 3 dagar på raken....
Fast jag ska som sagt inte klaga, jag har ett vik, inte alla som har det OCH jag hinner börja träna så småningom.

Nog om detta. Jag har lite kort som jag vill lägga upp. Ska bara kolla vilka.
Ha de så bra så länge File:Face-smile.svg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar