lördag 29 januari 2011

Bio fredag

SF Bio: Änglagård - Tredje gången gilltGodmorgon ! Nu har jag inte skrivit i bloggen på några dagar igen... det blir tyvärr så när jag bara jobbar nätter, dagarna går för fort helt enkelt..... Igår var jag på bio (igen!) med min "kontakttjej", vi var på Änglagård Tredje gången gillt, med Helena Bergström, Molly Nutley och Rickard Wolf mfl. Jag bara älskar dessa filmer! Filmen var mycket bra, lite seg ibland, men kul med alla återblickar från de förra Änglagårds filmerna. Sevärd tycker jag.
Idag, lördag, ska jag på stan med barnbarnet Oliver för att köpa en present till hans en kompis, för sen ska Oliver på kalas kl 14-16. Jag ska passa på att ha en dag på stan själv, när jag lämnat av honom på kalaset.
Sen hoppas jag på nåt kul till kvällen.... kanske gå ut på nån pub... eller hem till en kompis... ja nåt vill jag iaf hitta på!! Det var så längesen som jag gjorde nåt en lördag kväll. Ni får veta imorgon hur det blev...!
Ha en skön lördag mina vänner.

1 kommentar: