söndag 23 januari 2011

Gårdagens text 22 januari


"Djur är mycket trevliga vänner, därför att dom inte ifrågasätter oss och inte kritiserar oss"
George Eliot

Ja då var 2 nätter avklarade av 3. Det har varit lugna nätter och det är skönt att det är så för en gångs skull, det är bara att gilla det för vi vet att det inte varar för evigt... många av våra kunder är inlagda eller har avbokat, därför har vi lugnt just nu.

Ja så har "han" haft permis igen, ingen förändring, tycker jag, samma gamla vanor, precis som för ett år sedan, jag tycker att nån slags "uppvakning" borde ha skett... men "han" är väl ett hopplöst fall... få se hur det blir när "han" kommer ut igen....

Kort på mig från i somras !
Ja nu ska jag åka och fika hos en kompis som jag inte sett på ca 1 år ! Det ska bli kul !
Ha de gott !

1 kommentar:

  1. Jätte fint kort på dig Helena :)
    Vad skönt med lite lugn på jobbet..för det är precis som du skriver..man vet att det inte varar i evigt :)
    Tråkigt med "honom..men det tar lååång tid för vissa, å han kanske är en av dem..
    Hoppas du hade en trevlig fikastund :)
    Kramen

    SvaraRadera