tisdag 1 mars 2011

Lite om dagarna som gått....





Ja då var det några dar sen igen som jag skrev, gör väl en liten resumé....
Torsdag; var till graven och lade dit tulpaner, rosor, ljus och ett silver hjärta. Jobbade sen natt.
Fredag; sov, åt, jobbade natt.
Lördag; sov, var på 38 års kalas på em, sen på kvällen var jag och 2 väninnor på O´Leary´s och åt en väldigt god middag med ett glas rött. Korten blev väldigt mörka....
Söndag; en helt vanlig dag.. alltså jobbade jag mellan 9.45-14.15 på Nygården. Dagen gick fort. Var en stund på stan efter jobbet med Sofia, hem, lagade middag, hängde i soffan.
Måndag; jag var "barnvakt" åt barnbarnet Oliver, han fick lite ledigt han med, då det är sportlov i Gävle denna vecka. Vi var till "luftkuddeland" och han lekte i 3 timmar! Käkade lunch på IKEA, sen hem och gjorde det som man måste göra... diska, städa, plocka undan, laga mat, plocka undan... la mig tidigt.
Idag tisdag; har tvättstugan som omväxling, en gång per vecka, är detta mitt roliga nöje...
Imorgon ska vi till UPPSALA! Ska bli kul att göra nåt annorlunda för en gångs skull, shoppa kläder, äta, fika, ja det får ni veta mera om en annan dag!
Slut för idag, tack för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar