måndag 22 augusti 2011

Vad göra i detta "fina" väder ?





















Det regnar, regnar å regnar, + 15 grader. Jo då kan man ju sitta vid datorn och skriva lite samt lägga in lite kort. Som sagt, här hos mig är det blogg torka, känns inte som att jag har nåt att skriva om alls! Liveet rullar på, jag är ju fast anställd inom Gävle Kommun nu, så jag har ju ett schema, inte för att det följs riktigt, men ändå. Jag får semester! Det är det absolut viktigaste med att blivit anställd! Ingen semester på 4 år! Nu bara längtar jag till jag och bästa Chatarina ska åka till New York, nedräkningen har börjat, bara 36 dagar kvar! Det ska bli helt underbart och mysigt att få åka dit, ha egen tid i 7 dagar, bara vara och göra det som jag/vi vill!

Jag hade min kära släkt på söndags middag och det blev nåt kort... Min orkidé blommar med 13 blommor! Då är det fint med orkidéer, annars är dom tråkigt tycker jag. Nu ska jag fixa å dona lite här hemma, sen ner till poliser för att hämta mitt pass samt skicka iväg lite saker på posten som jag sålt på Tradera. Ha en trevlig dag i regnet mina kära vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar