lördag 5 november 2011

Lite av varje....































Ja nu var det längesen jag skrev nåt igen, timmarna, dagarna, veckorna, månaderna går så himla fort, jag hänger liksom inte med längre, jag jobbar nätter, sover, lagar mat, tvättar, städar, hämtar barn, skjutsar barn, sover, jobbar och så där håller det på, jag hinner inte med mig själv, hinner inte stanna upp och bara vara, eller göra nåt som JAG VILL ! Jag får försöka bli bättre på det nu igen.....! Lite kort veckorna som gått. Linda har köpte en ny jacka från Cubus, billig och varm, städat undan utemöblerna och torkat altanen gjorde jag den 14 oktober samt tvättade fönser i vardagsrummet och hängde upp nya lila gardiner! Frida och Lovisa var här och hälsade på i 2 dagar, så mysigt, längtar redan tills nästa gång Frida kommer! Emilia fyllde 17 år den 3 november och vi bjöd släkten på mat och go fika! Det var allt för idag, nu ska jag fixa lite för att sen åka till bror min å fika, Elin fyllde 19 år igår! Kram på Er alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar