måndag 21 november 2011

OLIVER 8 ÅR GRATTIS!






































Ojvad fort det går, Oliver, mitt lilla barnbarn, fyllde 8 år igår, var tog dessa 8 år vägen...jag fattar ingenting. Det är fortfarande rättså varmt ute, ingen snö än så länge, och snön får gärna vänta fram till julafton för min del. Allt blir så mycket jobbigare när det snöar, speciellt när jag jobbar natt...Dagarna som gått sedan jag sist skrev här, har flygit fram med jobb, mat, skjutsning av barn, sova, tvätta, diska, städa, ja usch vad många måsten det finns, MEN, jag har tagit tag i min EGEN TID oxå, har nästan varje dag gått en långpromenad på minst 1 timme. En del dagar tillsammans med min svägerska Lotta men annars har jag tagit mig ut själv oavsett väder, det ni ! Bra gjort av mig ! Sen är det bara att köpa ett Friskis&Svettis kort till 2012 och börja träna! Ha en bra dag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar