tisdag 4 september 2012

Träning, träning, träning

Nu har jag kommit igång med träningen, det blev ett pass på gymmet i fredags, ett spinningpass i söndags och idag ska jag gå på ett vanligt jympapass ! Alltså spinning, det är verkligen jobbigt och tufft, trots att jag bara gick på ett bas pass, jag fick ont i axlarna, konstigt eller hur ? men antingen så spännde jag mig eller så hade jag sadeln i fel läge, jag ska prova igen, för kul var det ! och svettig blev man !
Jag investerade i ett par nya jympa skor; REEBOK HEXRIDE ST,BELIEF
som jag köpte till ett mycket bra pris på Stadium 599 kr ! Jag behövde verkligen ett par nya skor, dom gamla hade jag säkert haft i 6 år.... eller nåt sånt.... 

Jag måste nog försöka vila en stund innan passet idag, har tyvärr sovit för lite, som vanligt måste jag till lägga, en del av mina arbetskamrater som jag jobbar natt med kan sova till framemot 16-17 tiden, medans jag vaknar runt 11-13, lite skillnad det.
Snart syns vi bästa Chatarina för att jympa !
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar