torsdag 30 augusti 2012

TRÄNINGSKORT

Äntligen har jag köpt träningskort ! Det blev ett allkort på Friskis&Svettis, då kan jag både träna gympa pass, gå på spinning och träna på gymmet !
Igår var det premiär för mig..... efter ett låååångt uppehåll gjorde jag mitt första
gympa pass, ett medel/puls, hur kul som helst ! Jag förstår inte
varför jag inte har tränat på över ett år.... jag blir ju så glad och nöjd med mig själv
när jag tränar, jag orkar mera och framför allt stärks ju ryggen och i mitt jobb behövs en stark
rygg. Jag vet att om jag trärnar så mår jag mycket bättre och orkar mera, jag blir en gladare mamma, och en gladare Helena. Nog om detta. Jag köpte en tidning igår för att
få lite tips inför hösten om inredning till mitt vardagsrum, men jag blev så besviken, 
för många annonser för lite tips helt enkelt. Ja det är ju min personliga åsikt försås.
Nu är det dax att återgå till matlganing och vikning av kläder, jäääätekul, eller hur ?

Min fina X-boll som jag fått av bästa Jeanette.
Vi hörs snart igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar