fredag 3 augusti 2012

Cruising i Hudiksvall









Jag tror att jag är född i fel tidsperiod, för det första så älskar jag gamla möbler, en blandning av 1700-1800 och början av 1900 talet, så där borde jag ha fötts ungefär, men desstuon gillar jag ju 60-tals bilar, så jag är väldigt kluven i denna fråga.... Iallafall så var jag med bästa B till Hudik lördagen den 21 juli på Cruising och oj vad mycket fina bilar, jag var helt såld, jag vill jättegärna ha enFord  Mustang gärna 60-tal, men dessa är så dyra om man nu får tag på nån, annars får jag köpa mig en Mustang Mach1 en lite nyare modell, kanske en present till mig själv... ? Ja ja vi får se, man måste ju få ha drömmar oxå eller hur ? Vi åkte i den vinröda Cadillac Eldorado som syns på en översta bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar