söndag 19 augusti 2012

Hemma igen.....

Ja då har vi varit hemma i 4 dagar och det känns som vanligt igen, alla måsten kommer på en gång när man har varit borta, tvätta, städa, laga mat,
diska, plocka undan... osv... det är skönt att
få åka bort ibland och "bara vara", då fyller man verkligen
på batterierna för att orka jobba i ett år igen,
innan det blir semester igen, fast å andra sidan är det
rättså skönt när "allt blir vardag", skolan börjar för mina
barn och jag börjar jobba igen... Ja det är på två sätt, jag skulle gärna bli pensionär nu,
och bara göra sånt som jag själv vill, men det är ju orealistiskt, får snällt vänta
tills det blir min tur att gå i pension.
Jag har mina drömmar !
Jag har bestämt mig för att verkligen försöka komma igång med att träna igen, har haft ett alldelses för långt uppehåll med träningen, jag har ju gått promenader, men men, nu ska jag träna på "riktigt"  i torsdags var jag med min bror och svägerska i Hemlingby, då blir jag så där glad som jag alltid blir när jag har tränat, glad och har massor av energi ! Jag vill gärna komma tillbaka i den känslan hela hösten, jag ska köpa träningskort när jag får lön och sen göra upp nåt slagst schema hur jag ska träna för att det ska passa in på mtt natt jobb....
Återkommer.
Utsikt från vår balkong...

Vårt hotell

Vår lilla pool

'
Gamla stan i Side


                                                          Jag och Linda i hamnen i Side
Apollo templet...

Linda på standpromenaden i gamla stan i Side

'
Linda igen..

Här är lite flera kort från Side Här håller man tydligen på att reparera för fullt, för vi fick inte gå in där och titta...
Nu får det vara bra för idag med datorn, ska kolla på en film med Linda och sedan sussa sött, hon börjar skolan imorgon och jag börjar jobba natt...
Ha en trevlig kväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar