måndag 13 augusti 2012

Dagarna bara rinner i väg....

Snart är det dax att återvända till Svedala efter en vecka i Turkiet, vi har haft
det bra hela tiden, soligt och varmt, idag var det nog rekort tror jag, hela 45 plusgrader,
hur står man ut då ? Jo vi tog en taxi till en stor marknad = bazar i Manvagat, verkligen jättestor !
med massor av skräp och fynd... Linda ville verkligen ha ett påslakan set Louis Vitton men
vi lyckades inte pruta ner det till det pris som vi tyckte, så vi gick därifrån utan
pålakan....men vi fyndade sjal, mobilskal mm
Taxi hem, så himla bra ordnat, vi beställer taxin på hotellet och när vi ska tillbaka hem igen
kommer samma taxi igen, det kallar jag service!
Kanske lite dyrt, men värt varje krona med tanke på att bussen stannar överallt,
det tog ca 10 min med taxi och minst 45 min med buss...




Linda

Lilla jag vid det stora pylonerna som finns bevarade av Apollo templet !

Ja jag lyckades lägga in bilder idag !
Nu ska vi spela kort och äta nötter....
Hej då, ha de så bra !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar