tisdag 9 oktober 2012

Förstår inte...

Jag förstår inte vart alla dagar tar vägen, nyss var det semester och nu är det redan oktober...tiden går alldeles för fort tycker jag. När jag var nere hos Fanny så var vi till Gekås Ullared och där är det verkligen lätt att göra av med pengar ! Jag handlade iofs både födelsedagspresenter och några julklappar så dit gick det ju en del pengar, samt inflyttningspresenter till Emilia och Johanna. Ja just det, min äldsta dotter som bor hemma har nu flyttat hemifrån.... känns tomt å konstigt, nu brukar hon sova borta rättså mycket men iallafall, jag hade nog tänkt att hon skulle flytta efter hon gått ur gymnasiet, men så blev det inte...
Idag har jag bara tvättat lite och slöat, ska lägga mig i soffan och läsa en bok, ska ut i natt och jobba, det blir 3 nätter nu, sen ledig några dagar. Eventuellt blir det bio på fredag ! Jag vill gärna se Hypnotisören.



Utsikt från deras vardagsrum, med jättefina orkidér !!
 God lunch med Fanny, nån slags pannkakor med grovt mjöl och linfrö i, GOTT !
Linda vann 300 kr på en lott för 30 kr !!!!!
denna film ! Den har fått bra kritik och jag har läst boken, därför är det extra intressant att se filmen !
En kopp kaffe ska sitta fint nu och en god bok ! Ha de bra där ute mina vänner, kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar