torsdag 17 juni 2010

Hästar å ridning....








Hör å häpna ! Jag red på Emilia´s häst Basza ! Det var ca 35 år sen jag red senast å då blev jag så sjuk i min astma att min far fick skjutsa upp mig på sjukhuset, jag har blivit bättre i min allergi med åren, inte riktigt bra, men jag kan ju vara med hästar nu utan att få akut andnöd ! Emilia lurade upp mig på hästen, barbacka...... jag hade världens träningsvärk igår i benen... antagligen höll jag mig fast ordentligt.... blidbevis finns här:



Emilia red oxå men då gick det lite fortare, hon både travade å galopperade !

1 kommentar:

  1. Kul! att du kunde rida utan att bli så sjuk!
    ser ju riktigt proffsigt ut.
    Räta upp ryggen, blicken framåt, sjunk ner i sadeln osv..... (skämt) skratt:- som ridlärarna brukar säga tror jag....
    gnägg....
    Beatrice

    SvaraRadera