onsdag 2 juni 2010

Ingen ork alls....

att skriva på bloggen, trots att jag tycker det är jättekul !
Den senaste veckan har mest bestått av att jobba å ha det jobbigt !
"blåkulla" är sålt och vi har skrivit kontrakt, ny köpare ska in på fredag, så det blev panik med allt, flyttfirma, flyttstädning, rensing, kastning, återvinningen (tur jag har en snäll bror) och det tar sååååå mycket energi från mig allt detta som jag inte ens behöver ha med att göra, men nu äntligen ska det bli ett avslut!
Jag ska tänka på mig själv, jag ska inte ta hand om några pengar, räkningar, papper, inte ha "han" skriven hos mig (som han tycker är självklart.... fattar inget alls) vill inte ha med varken "han" eller hans ex att göra nåt mera !
Det finns massor av roligare saker att göra här i livet än att må dåligt över nån annan person, jag måste verkligen sluta lägga energi på nån annan än mig själv å mina barn, det är viktigast !!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej! Hoppas allt är bra..ja..va bra att du ska börja tänka på annat..
    kram

    SvaraRadera