onsdag 2 juni 2010

Naglar....




Alltså Sofia hon är "nagellacksnörd" det har hon själv sagt, och nu börjar jag oxå bli det... eller rättare sagt, Sofia tycker jag ska bli det... hon har målat mina naglar 3 ggr nu i olika färger, det sista som jag har just nu är ljus lila, fint tycker jag, det bästa med att måla naglarna är ju att naglarna blir starkare och bättre ! Så den här ovanan får jag fortsätta med ! Första gången var naglarna rostbrun med glitter å flakes i, nästa gång mörklila å nu sista gången alltså ljuslila, gillar nästan bäst det rostbruna.
Nu är mitt humör mycket bättre och ännu bättre ska det bli ! Det lovar jag ! Min blogg har varit mycket deppig på sista månaderna, men nu ska det bli ändring på det.... hoppas jag förståss......
Ha en skön kväll !

3 kommentarer:

  1. Haha, gulliga mams! Jag har fört min nördighet vidare.. :)/Äldsta dottern

    SvaraRadera
  2. Japp, skönt att ha en till "nördiggrej" förutom mina hårspännen å smycken....
    Nytt nagellack idag ? kanske...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tjusiga naglar!!Du kan ju prova något i orange?
    Kram

    SvaraRadera