fredag 13 april 2012

Shoppat i Uppsala














Igår var jag och min dotter Linda och hennes kompis Olivia i Uppsala och shoppade kläder, jag trodde som vanligt att jag inte skulle hitta nåt alls, men så blev det dock... jag kom hem med; en "pippi" tröja köpt på Lager 157, 4 linnen, 2 koftor, ett par handskar i skinn och ett par korta jeans, det blev inte så dyrt i varje fall, jag köpte lite på rea och det slutade väl på ca 1300kr, jag fick mycket för pengarna! Linda köpte; en vår jacka, en skinnjacka, en blus, en vit tröja, munkis och en "pippi" tröja hon med. Fint väder hade vi, strålande sol och + 13 grader! Det kan man inte klaga på precis. Idag är det mulet, lite snålblåst och bara + 4 grader, jag har varit med min far på kontroll på sjukhuset, sen åt vi lunch och nu ska jag snart börja med middags maten. Ikväll väntar natt jobb, och jag jobbar natt hela helgen...kul va ?
De fina gröna Puma skorna har jag skickat efter från Ellos med 50% rabatt ! Det gäller att passa på ! Och på min fina hylla i vardgsrummet står en vatten karaff från Bruka och en ljusrosa vispskål i Mynta serien av Ib Laursen. Ha de bra min kära vänner!

2 kommentarer:

  1. Men vad har hänt med bloggen? Fina saker ni har köpt :) Kram

    SvaraRadera
  2. Nytt utseende bara.... fast jag ville ha bakgrunden framme liksom, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Sen orkade jag inte hålla på att fixa nåt mera med bakgrunden, det tog sån tid... Så det får vara så här ett tag...

    SvaraRadera