lördag 21 april 2012

Vilka kontraster...


Här sitter min bästa väninna och dricker kaffe och äter Wienerbröd på min altan och det är den 19 april, kl är ca 14.30, här nedanför är det jag som njuter av solen, kaffet och sällskapet.

 Nästa dag, alltså fredagen den 20 april ca kl 14.30 så såg det ut så här på min altan, det snöade och snöade och snöade, var nån plusgrad, men snön låg kvar hela dagen, tur att min tidning Leva & Bo kom så att jag kunde vara inne med gott samvete och sitta i soffan med bästa tidningen!

På kvällen åkte jag ut till Furuvik till min vän Tomas och så här såg det ut utanför hans hus, det blåste kuling, så det kotm massor av stora vågor in mot land, jag höll på att blåsa bort där jag stod, för att försöka ta nåt bra kort. Ingen snö, bara blåst och regn.
Trevligt hade vi, god matt, gott vin och trevlig sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar