onsdag 12 maj 2010

Eftermiddag





Hallå, idag har jag fått mycket gjort här hemma, känner mig sååå nöjd. Nu ska vi äta korv med bröd jag å barnen, sen ska Linda packa en väska för att ta tåget upp till sin farmor i Östersund, tåget går vid 17.30 tiden, det är snart det! Ville lägga in lite kort, för jag tycker bloggen blir så tråkig att läsa när det inte är nåt kort med så här kommer ett kort på mig i finkläder när jag skulle gå ut i lördags, sminket har Sofia fixat... det är hon bra på å jag dålig på... Jag satt ute å drack kaffe i den fina gamla koppen som jag drack thé i när jag var liten... hittade den hos pappa och nu bor den hos mig! Korten på katterna är "hans" som nu har fått nya hem! Jag vet att katterna har det bra och att dom trivs där dom bor, barnen får komma och hälsa på när dom vill är det sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar