måndag 24 maj 2010

"krogen"


I fredags tog jag å Chatta en oplanerad cykeltur ner på stan, vi tänkte ta ett glas vin nånstans å äta en bit mat, otroligt mycket folk ute, trots att det inte var lönehelg... men vi fick efter ca 45 minuters väntan ett bord på Helt Enkelt där vi åt kyckling med klyftpotatis å drack ett glas rött vin, mysigt å trevligt hade vi ! Flera såna här spontana utflykter vill jag oxå se i sommar !!
Nu ska jag nog vila en stund i solen, för att sen igen jobba natt... har 2 till nätter framför mig, sen några dagpass å sen är det lugnt en vecka (som det ser ut nu ivf)
Ha en bra dag !

1 kommentar:

  1. Men de stod de som vi pratade om :) Idag fick jag mitt sommarschema. Blir nog nån tripp norrut för mig i sommar. Men de är väldigt dåligt me tågtider som kan ta mig fram å tillbaka :(
    Kramar! fanny

    SvaraRadera