måndag 3 maj 2010

Vilken dag...

förstår inte, varför ska jag jämt ha så mycket att göra... eller är det bara så att jag gör så att jag får mycket att göra hela tiden ? har funderat på det nu en längre tid, och det har ju varit mycket fölr mig oxå, men det har ju liksom släppt lite men ändå har jag så mycket tankar å allt snurrar runt runt. Idag mitt på dan ringde Jonas, pappa till barnbarnet å frågade om jag kunde hämta Oliver på skolan och ha honom till imorgon för att Jonas jobbar kväll, visst sa jag, inga problem, och det är det inte heller, han är världens gulligaste å mysigaste just nu, men de är allt runtomkring, skjutsningar hitådit, vet att jag är för snäll, det är nog mitt största "fel", ska bli bättre, bättre, bättre, bättre på att säga NEJ ! Har precis skickat in deklarationen via nätet, hoppas att jag har gjort allt rätt så jag får min skatteåterbäring före midsommar ! Bra semesterpengar blir det... eller rättare sagt, betala dator å ny soffa....
Nu hägrar sängen igen, en ny dag väntar imorgon, å den dagen ska jag TA HAND OM MIG SJÄLV!
God natt!

1 kommentar:

  1. Hallå...du kan ju börja med att hänga med på träning i kväll:)
    Kram

    SvaraRadera