onsdag 13 oktober 2010

Bästa skivan just nu....

Tur att jag har Spotify så jag kan lyssna på vad jag vill ! utan en massa reklam, som det är på radion nu för tiden....
Bästa skivan just nu, som jag tycker är; Lady Antebellum – Need You Now

Jag har jobbat min sista natt och är förhoppningsvis ledig i 7 dagar ! Jag kunde inte sova idag när jag kom hem från jobbet, låg å vände å vred på mig i 2 timmar sen gav jag upp och gick upp, fixar lite papper, ska bädda rent, städar lite mm mm och lyssnar på Lady Antebellum !

Nu ska jag äta lite lunch, blir rester, alltså paj...

Ha en bra dag i solen !

2 kommentarer:

  1. Hej! Hoppas att du får sova inatt istället..
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja du, jag somnade vid 18-tiden och sov till 7 imorse, så nu har jag nog sovit i kapp...hoppas jag ! kram

    SvaraRadera