fredag 8 oktober 2010

Sitter framför datorn


å blir bara så irriterad å arg å ledsen å f-bannad, förstår inte hur "min s k arbetsgivare" får bete sig, har dom rätt att bete sig hur som helst eller ? här har jag i god tid talat om att jag gärna tar nätter för en viss person som är sjukskriven, men får jag dom, näe, alltså vad ska jag göra för att vara tydlig ?
Dessutom är det 3 personer lediga på ett boende som jag gärna är på, ja då finns det inga turer alls.... hur sjutton tänker dom, en person har tydligen fått alla turer vilket innebär att hon/han ska jobba för 3 personer..... alltså jag förstår ingenting.... blir bara så less.... denna inre stress för att få ihop timmar...... NU VILL JAG HA ETT RIKTIGT JOBB !!!!!
Till råga på allt så fick jag ett mail från min handläggare på Arbetsförmedlingen där det står att jag tydligen ska gå över till A-kassa igen.... men varför ? och när ? kan dom bara ta bort ett beslut hur som helst ? jag har ett beslut som gäller t o m augusti 2011, alltså gäller inte det längre ? jag måste kolla det i nästa vecka.
Nu har jag fått ur mig lite..... Linda å jag ska å kolla på gympadräkt å sen ska jag till Tomas för att mina ljus på bilen lyser inte, hoppas att han kan hjälpa mig att sätta dit nya lampor !!
Det är sånt man har en kille till eller vad säger ni ?
Skulle vara gott med ett glas vin ikväll, men se det går inte det, jag ska jobba natt, tre nätter nu, sen inge jobb alls nästa vecka !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar