fredag 15 oktober 2010

Livet

det blir aldrig som man tänkt sig, igår alltså, tänkte jag bara göra det som jag ville, inga måsten, inga krav,men inte blev det så inte, min far hamnade på sjukhuset, han hade ramlat ihop när han var ute och gått med hunden, höger ben lydde honom inte så han var tvungen att lägga sig ner på marken och vänta på ambulansen som det tog 30 min för att komma !!! Var ligger prioriteringen tro ? eller hade dom mycket att göra på akuten och ingen ambulans inne ? Det var ju fint väder med sol, men det blåste nordanvindar så det var inte många grader på marken inte, som tur var fick han låna en jacka av en byggarbetare som jobbade i närheten, men min far blev verkligen kall på ryggen.

När jag kom upp på sjukhuset, visade det sig att han hade fått en ny propp i benet, denna gång i vaden, han har haft många proppar i sina ben och det var inte längesen han var in och "sprängde" sönder en propp som satt ovanför knät.

Jag ska ringa till sjukhuset snart och höra hur det är med honom och vad som händer idag.

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar