söndag 31 oktober 2010

Söndag em




Hej, nu var det länge sen jag skrev igen, förstår inte vart veckorna tar vägen och varför jag aldrig hinner sitta vid datorn ? Det är förståss som jag prioriterar och tydligen är det bara jobb som jag har som prio 1 just nu!
Jag har jobbat 4 tim idag, solen skiner och det är 12 grader varmt !!!!! Det gillar jag, får gärna vara så här t o m julafton och då ska det snöa stora fina snöflingor !!
Igår hämtade jag hem min far från sjukhuset, äntligen var han så stark att han kunde få komma hem, det tillstötte komplikationer så han fick stanna en vecka extra. Jag tillbringade ca 5 timmar hemma hos honom igår, har varit dit en snabbis idag, men imorgon väntar STOCKHOLM, så då får han klara sig själv. Som tur är så får han hemtjänst nu, i några dagar/veckor/månader/ vet ej hur länge han behöver ha hemtjänsten, det visar sig.
Om en stund ska jag och Chatarina ut å gå runt Sätra, ska bli skönt, först ska jag ta fram snabeldraken å ta bort alla dammråttor !
Ha de bäst mina vänner å alla andra som orkar läsa det jag skriver !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar