lördag 16 oktober 2010

Linköping

Nu har vi kommit fram till Linköping, det tog lite över 4 timmar att köra hit, med lunchstopp på McDonalds i Katrineholm.
Vi har precis fikat. Emilia och Linda spelar gitarr på GuitarHero, det tycker dom är kul, inte jag.
Sofia och Fanny ska ta en liten promenad, sen ska vi äta taco till middag.

Min far fick en till liten hjärtinfarkt och han har opererats. Min bror ringde och sa att det hade gått bra, skönt tycker jag, det var lite jobbigt att åka bort när jag visste att han låg på sjukhuset och att risken fanns att han skulle drabbas av en till infarkt, det som var bra, var ju att han låg på hjärtintensiven, HIA, där dom har full koll på sina patienter hela tiden ! Med slangar och monitorer.

Imorgon ska barnen träffa sin far, det ska nog gå bra tror jag, sen åker vi hem igen på em. Kommer hem nångång söndag kväll, ha de så bra i Gävle !

1 kommentar: