måndag 22 mars 2010

Blev en bra

dag igår trots allt !
Jobbade några timmar mitt på dan, sen kom Frida & Chatarina och hämtade mig å vi åkte till Valbo, strosade runt lite, jag hittade en blå skinnjacka, köpte den, få se om jag ska ha den kvar.... är lite osäker (kan ju inte lägga in nåt kort, kameran är ju trasig) sen var vi å käkade på IKEA å strosade runt lite där med, här är jag å Frida inne på Köpis. Idag åker Frida hem, jag ska på utvecklingssamtal med Linda å sen kommer Ewa å fikar, ska fråga Chatarina om hon vill komma hit hon oxå, alltid roligt att träffas på en fika eller hur ? Ha en bra dag !

2 kommentarer:

  1. japp..såklart jag kommer:))
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för besöket och kommentaren :-)) Visst är det roligt att skapa, när man väl satt igång kan man inte sluta. Här kan du hitta fint material: www.slojdmaterial.se

    Ps. Behåll den blåa jackan, den verkar cool. Vart har du köpt den?

    Kram
    Ann-Helen

    SvaraRadera