onsdag 10 mars 2010

STOCKHOLM 9 MARS 2010






Igår hade vi en mysig å härlig dag i Stockholm, som alltid när vi åker, det var faktiskt vår i luften, solen sken å riktigt varmt i solen, alla vårkänslor poppade upp, här är lite bilder från dagen igår, som alltid hittar jag nåt på Puma affären, det blev en träningstopp, trekvarts träningsbyxor i nåt material som andas, samt en långärmad träningströja i samma material som byxorna! As usual, fikar vi alltid på Vetekatten, det mysigaste fiket i stan! Chatarina är så förtjust i Odd Molly tunikor, klänningar å blusar, så hon investerade i det hon, dyrt tycker jag...men men det är hennes stil!
Jag hittade ett jättefint karott underlägg på Svenskt Tenn, designer Josef Frank, kort kommer, sen hittade jag lite annat, kort kommer.....
Och jag tänkte nästan ingenting på det "jobbiga" utan bara var, det var så skönt att få åka bort å tänka på mig själv.
Tack Chatarina för igår.
Idag ska jag å Chatta ta en promenad ner på stan i Gävles vackra vår väder, jag måste till arbetsförmedlingen med ett papper, sen går vi hem oxå, blir en skön start på denna dag!
PS till Cilla, tack för din kommentar.

1 kommentar:

  1. Japp..promenad idag!! Verkar bli en riktigt solig dag!! Ja, visst var det kul i Stockholm..
    Kram

    SvaraRadera