söndag 21 mars 2010

Hopplöst....

har gått upp efter ännu en sömnlös natt, när jag väl sover i omgångar, drömmer jag massa konstiga saker, huller om buller är drömmarna, mycket handlar om rättegången som är i veckan som kommer, varför ska jag inte få ha det lugnt å skönt nångång, alltid är det nåt att grubbla på, fundera över, hade en jobbig torsdag em, kände mig arg å ledsen, tårarna rann å allt var hopplöst tyckte jag, men efter jag pratat av mig med min vän å med mina barn blev det lite bättre, fredagen var hyftsat bra, jobbade till 14, just ja, hade lunchdejt, åt pizza, helt okej, sen träffade jag min kontakttjej på stan å vi fikade, vid 16-tiden kom min BONUSDOTTER Frida, sååååå roligr, just då lyste solen igen för mig, igår fyllde min äldsta dotter 29 år så vi var dit på kalas, det var mysigt, bror min var där å det känns alltid bra att träffa honom, idag ska jag jobba några timmar mitt på dan, sen ska vi till Valbo Köpecentrum, få se va jag hittar där...... men varför måste det SNÖA, det är den 21 mars å det snöar å blåser, fy fan, rent ut sagt, känner mig inte alls utvilad för jag kan ju inte gör nåt att jag inte får sova ut ordentligt när jag såna mardrömmar......
Ska dricka kaffe nu å se om jag vaknar till, hörs.

1 kommentar:

  1. Hello...va bra att kalaset blev lyckat!! Vi hörs lite senare..
    kram

    SvaraRadera