måndag 8 mars 2010

Måndag morgon

En hel vecka har förflutit sen jag skrev nåt här sist. Dels beror det på att jag jobbat väldigt mycket och dels beror det på en tråkig händelse som blev i måndags förra veckan. Jag mår inge vidare, har ont i magen, sover dåligt, ingen hungerkänsla, tar på mig mycket ansvar fast jag egentligen inte behöver, det är inte mitt problem, men det blir det med tanke på barnen. Jag vill inte berätta om vad som hänt, men mina vänner och barn vet vad det handlar om. Jag får försöka ta en dag i taget och inte se framåt, för det är ingen idé att spekulera i vad som kommer att hända, jag får leva här å nu.
Imorgon åker jag och Chatarina till Stockholm på shoppingresa och det ska BLI KUL ! ska försöka att inte tänka så mycket utan bara vara å shoppa loss å äta gott å fika gott, jag vill gärna gå in i den här butiken, där har dom så fina Puma kläder och jag bara älskar dom ! sen kanske in här med, sen vet jag inge mera butiker som jag absolut inte vill gå in i, det blir väl som vanligt H&M, Lindex, NK, KappAhl, en promenad i gamla stan, där finns det väl några butiker oxå... men men det blir som det blir.
Usch har inte tränat sen sen vatten gympan den 25 febr, har ångest över det med.....
Ha en fin dag i solskenet !

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får mysigt imorrn!
    Blev så hastigt idag när vi pratade, så jag glömde berätta att jag också bokat en resa till sthlm i vår! Ska hälsa på malin Henning :) Första helgen i maj tror jag de va. Ska bli superkul! Då ska jag också shoppa! Många kramar från Fannyban!

    SvaraRadera
  2. Helena, vad kan jag säga förutom att jag tror jag förstår..svårt att låta bli att ta på sig å känna ansvar när det gäller barnen..Kramar om..
    Hoppas du får en bra dag i morgon å spenderar några slantar på dig själv, vill gärna se sen vad det blev! Måste berätta att när jag någon gång då å då köper pumagrejer, tänker jag alltid på dig =) ser ditt lockiga hår å glada ansikte framför mig, jag blir alltid lika varm å glad inom mig av den bilden!
    Kram igen! =)

    SvaraRadera