fredag 26 mars 2010

Fredag







ingen god morgon precis, vaknade av att barnen skrek åt varandra! Försökte medla men det gick då inte bra, blev ledsen å ingen av dom fattade varför jag blev ledsen.... inte roligt att vakna på det här sättet.... här är kort från Österns Pärla, Kristoffer fyllde 28 år så jag bjöd honom å Sofia på lunch ! Korten är inte så jättebra pga att jag har tagit dom med min mobil ! /min kamera är ff trasig/
På söndag åker Sofia å Kristoffer till Thailand så jag å barnen har skickat med en önskelista !
Ni får ha de så bra i Thailand !! Kramar
Själv ska jag vara hemma å passa barnbarnet Oliver !

1 kommentar:

  1. Å Helena, tack så mycket för ditt inlägg..Vi kanske borde göra revolt å demonstrera mot bråkande barn =) Skämt åsido..näe det är verkligen inte roligt med ett sådant uppvaknande. Tung klump i magen från start liksom! Ta hand om dig vännen!
    Kram

    SvaraRadera