torsdag 18 mars 2010

Godmorgon torsdag



eller är det en god morgon egentligen ? idag lyser solen med sin frånvaro, det är mulet å nån plusgrad, i natt har det snöat (igen) det är lite vitt på marken utanför fönstret... usch, jag som vill ha VÅR !!!! NU !!!
igår var en härlig dag, jag och Chatarina, cyklade till Erikshjälpen, där fanns det massor, massor av prylar, möbler, gardiner, kläder osv men inget som jag vill ha, vi fikade där bland alla pensionärer, haha, sen var i oxå till Röda Korset på Brynäs, men inget där heller. Jag letar efter kaffe koppar med liljekonvaljer på, är det någon som har dom att sälja ??? ska leta efter kort på dessa kaffe koppar på nätet, kanske dom finns nånstans... HOPPAS
Har lite ont i ryggen idag, antar att det är träningsvärk sen passet igår, eller cyklingen, här är lite kort från igår (det var premiär för min del, att cykla, har inte cyklat på hela vintern)
Ha en bra torsdag !
PS ikväll är det vattengympa DS

2 kommentarer:

  1. Hej! Tråkigt med snö..har du börjat med ditt armband än?
    kram

    SvaraRadera
  2. Hallå där söta du! Jag med vill ha vår! Är så mätt på det hela nu! Vill oxå säga att västen är superfin på dig! Kram bästa Helena, hoppas du får en bra helg! Kramen!

    SvaraRadera