söndag 28 februari 2010

Söndag kväll



Då var det kväll igen. Tänkte jag skulle göra ett inlägg här, men vet inte vad jag ska skriva.....
Lägger in ett kort på kusin Johan och Linda vid köksbordet igår kväll kl 23.00 då dom drack mjölkchoklad å åt mackor + ett kort på mig (!), Moa plattade mitt hår å Linda satt i sitt löshår i mitt hår, jag ser inte klok ut, så barnen fick sig ett gott skratt !!!!
Jag ska ut å jobba natt igen + måndag natt + tisdag natt, sen är jag ledig onsdag å torsdag.
Nästa vecka, alltså vecka 10, åker jag å Chatarina till Stockholm på shoppingresa, det ska bli mysigt. Hoppas bara att jag har lite pengar kvar efter det att räkningarna är dragna. Allt för idag, slut för idag!

5 kommentarer:

  1. Snygg frissa!! du kanske skulle börja spara till långt hår?

    SvaraRadera
  2. Hej! Nu lag jag in länken på min blogg..Buzzador..om att testa nya produkter

    SvaraRadera
  3. Hihi..jag tyckte du var riktigt söt i din nya "frilla =)

    SvaraRadera
  4. Ibland stickar jag handledsvärmare med pärlor till arbetskamrater o vänner. Annars gör jag inte så mycket på beställning.

    SvaraRadera
  5. där är ju jag!
    fin blogg :-)
    // Johan

    SvaraRadera