onsdag 24 februari 2010

Godmorgon onsdag em




Godmorgon, har precis vaknat å ätit frukost, jobbade ju natt igår å det var en jobbig natt, somnade runt 8 i morse å vaknade vid kvart över 1.
Idag ska jag, pappa, Magnus å ev våra barn, gå till mammas grav, det är idag 3 år sen hon gick bort, kan inte fatta, det känns som om det inte alls var så längesen, ibland saknar jag min mamma väldigt mycket, hon finns här hos mig, i mina drömmar, i mitt liv, jag förstår inte var tiden tar vägen, den går bara för fort....blir lite lessen när jag tänker på mamma, hon hade det så jobbigt på slutet, kunde inte andas å orkade ingenting, inte ens vattna blommorna el plocka ur diskmaskinen, måste ha varit tungt för henne, men jag är glad att jag var ledig ett helt år när hon mådde så som hon gjorde å att jag tillbringade mycket tid med henne då, det känns bra.
Lite roligt i det tunga, så här glad var Linda igår när hon provade sina nya skidor, pjäxor, hjälm å glasögon!
Nu ska jag plocka undan lite, vika kläder, bädda sängen, ta en promenad till affären å hämta mitt paket från Ellos!
Hörs senare!

1 kommentar: