torsdag 25 februari 2010

En dag på IKEA å Valbo Köpcentrum







Kom precis hem från min å Chatarinas mysiga dag, vi har shoppat, fikat å filosoferat. Ni ser Chatarina med sin nya jeansjacka, jag med nya jeansshorts å fin blå t-shirt med vita prickar, jag brukar inte passa i blått, tycker jag, men den här t-shirten fall jag för på en gång !
Och några bilder inne från IKEA + när vi fikar (!!) ovanligt eller hur ? Vi fikar typ varje dag.... jaja, tur att man tränar säger jag, annars skulle jag rulla fram....
Snart ska jag hämta barnen på skolan efter deras dag i Kungsberget å sen iväg å vattengympa!
Ha en bra dag resten av denna dag! Man lever här å nu!

2 kommentarer:

  1. Hej!! Bilderna blev ju bra!! Mina också...
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej mor!
    JÄTTESÖT tröja, å supersnyga shorts! (Väldigt lika mina som jag köpte i Berlin) :)
    Nu ska jag ta å packa klart inför imorrn. Kanske slår en plingeling, om tid finns över :) p.s. vi blev klar med uppsatsen idag ;) Såååå skönt! Puss å kram Fanny

    SvaraRadera