onsdag 3 februari 2010

Godmorgon eller Godnatt ? det är frågan...


Jag kom hem för ca 1 timme sen från natt jobbet, har jobbat 4 nätter på raken så jag känner mig inte precis pigg, i huvudet har jag bomull å tankarna går väldigt långsamt.......
Tänkte göra en sammanfattning av dagarna som varit innan jag hoppar ner i sängen för en skön sovstund !
I lördags var jag iaf lite duktig, tog ner julgardinerna och satte upp "gamla" gardiner, tänker köpa nya till våren, men dom som jag satte upp får duga ett tag framöver..

Mitt köksfönster.

Jag satt vak på lördag natt, på söndan gjorde jag typ ingenting, sen jobbade jag på nattpatrullen LSS söndag natt, på måndan hade jag tvättstugan, inget mera, var så trött, sen var det nattjobb igen både måndag å tisdag på nattpatrullen Psyk. Idag ska jag ta reda på tvätten å sen bara softa å ta det lugnt... ligga i soffan å käka godis....haha jag bara skoja, ligga i soffan å läsa en bok är bättre.
Oj glömde, igår tog jag å min kompis Chatarina en promenad ner på stan, fikade å shoppade....
Ha en bra dag, nu säger jag GOD NATT !

2 kommentarer:

  1. Sov så gott så hörs vi senare
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej där! Du verkar ha fullt upp å mycket jobb! Hoppas du hinner ta igen dig mellan varven =) Du har en fin blogg, lätt att hitta i, kul med foton oxå ,ja den är bra helt enkelt!
    Många kramar från mig!

    SvaraRadera