söndag 21 februari 2010

Resumé...




Nu har det gått flera dagar sen jag skrev nåt igen, förstår inte vart dagarna tar vägen, jo just ja, jag jobbar ju... sen är det hämtning i stallet, träning, matlagning, osv osv, det gamla vanliga. Ska fatta mig kort för Emilia tjatar på mig att hon vill sitta vid datorn...
Onsdag; var på Gustav´s pass kl 17 på Fjärran
Torsdag; var och strök kläder hos min kära bror (dammsög lite oxå), men strykjärnet gick sönder så jag å Elin (min brors dotter) åkte till Maxi ICA å köpte ett nytt, fint lila.., sen var det vattengympa som vanligt kl 18.10 å sen jobbade jag natt på psyk natt patrullbilen
Fredag; Sov till kl 13, ner på stan till AF, för att få ett papper påskrivet, var å fikade på stan me en kompis, kvällen var lugn, jag å barnen tittade på en film
Lördag; jobbade 8-13, hämtade Oliver (barnbarnet) å var till Jungle City med en kompis å hennes son, barnen lekte å hade så roligt i 3 ½ timme! hämtade Emilia i stallet, affären, åt middag å sen en film, Oliver somnade vid 23-tiden !
Söndag; jobbade 8-13, hämtade Oliver å skjutsade hem honom till hans pappa Jonas, Tomas kom å fikade å sen medelpass på Fjärran kl 16, middag, dusch å nu väntar soffan på mig !!!
Imorgon väntar en ny jobb dag..... undrar när jag får en ledig stund...?
Första bilden är på Olivia & Linda, bild 2 tog jag idag på all snö på min baksida, på bild 3 är det Oliver som äter glass!

2 kommentarer:

  1. ojojoj..man blir ju stressad för mindre:)..dra ner på tempot lite...så hinner du:)

    SvaraRadera