torsdag 11 februari 2010

Längesen sist...






Nu var det några dagar sen jag skrev här i min blogg, dagarna går för fort, jag hinner inte med... vill göra så mycket, men tiden räcker inte till.
En liten sammanfattning; i måndags jobbade jag till kl 16 så då blev det ingen träning tyvärr, i tisdags gick jag å min vän Chatarina ner på stan i ett strålande fint väder, nån minusgrad å sol, vi fikade på Wayne´s och medan vi sitter där så börjar det snöa å snöa å snöa, precis som om himlen öppnat sig totalt ! Jag tröstade mig med att köpa en tröja på KappAhl, trots snöandet så gick vi hem igen, har man rätt kläder är det bara skönt med en promenad, ingen träning alltså, men däremot jobbade jag natt på tisdag till kl 5 på onsdag morgon. Vaknade på onsdagen redan kl 9.15, inte många timmars sömn.... konstigt så klarar jag mig ändå, på lite sömn. Onsdagen var den dag som jag måste till Arbetsförmedlingen för att lämna in ett papper så ännu en gång tog vi (jag å Chatarina) en promenad ner på stan, sen gick vi till Fridhem å fikade hos Chatarinas mamma Bodil, det var ett härligt väder! Efter fikat tog vi en promenad hem igen, det fick bli vår träning denna dag !
Idag torsdag den 11 februari kl 12.45 går vår buss till Åland, ska bli jätte roligt att få komma bort en stund å koppla av, inga måsten, inga barn, ingen mobil, inget jobb.....
Jag mår så bra just nu, trivs i mitt liv å min kropp, det enda som saknas är att jag inte har en man i mitt liv..."ler"...nej det är inte så viktigt heller faktiskt, men ibland känns det som att jag verkligen vill vara 2 med någon. Ja det var allt för idag, ha en bra dag alla som läser här!
Ny rapport kommer nog på lördag el söndag...

1 kommentar: