måndag 22 februari 2010

Usch vad kallt


I morse när jag gick upp kl 6.20 var det -22 grader ute, usch va kallt. Jag hade inte alls lust att gå ur sängen, ville verkligen ha sovmorgon, det var så längesen jag fick sova ut en morgon, det är bara jobb, jobb, jobb å åter jobb, äsch jag ska inte klaga, jag har ju iaf många timmar varje månad, så jag får en bra lön, jag är glad för det, men ibland känns det som om jag bara vill vara ledig en hel vecka å inte göra nåt alls! Jag vill ha ett "riktigt" jobb, så jag vet dag för dag hur jag jobbar, vilket schema jag har och att jag får SEMESTER!
Antar att jag inte fått nåt "riktigt" jobb innan sommaren så det är bara att sommarjobba igen som jag gjort de sista 3 åren.
Känner mig lite låg idag, har lite inre stress, vet inte varför, men det är kanske det med jobb, pengar, barnen.... Ska äta lite mat nu å sen vila för att åka iväg å jobba natt på psyk natt patrull bilen! Hörs imorgon igen.
Kort på Emilia när hon tokar sig, liggande på köks golvet !

2 kommentarer:

  1. jag tror nog att du jobbar för mycket!! Ta ledigt några dagar..det finns ju roligare saker att göra än att jobba jämt..fika tex:)

    SvaraRadera
  2. Rolig du morsan!
    Österrike! :) Haha! :) /Fannyban

    SvaraRadera