lördag 27 februari 2010

Personligt rekord !

Idag slog jag personligt rekord på att sova ! Jag hade ju jobbat natt, så jag gick å la mig halv 8 i morse å sov till 14.35 !!!! Det har aldrig hänt förut att jag sovit så länge !!!! Hmhm det kanske beror på att jag behövde sova ut å att jag jobbar för mycket.... kan det vara så... ??
Klockan 17 skulle vi ha lördagsmiddag här, så det blev lite stressigt. Först kom Johan L, barnens kusin från Dvärsätt, sen skulle jag äta frukost, handla, hämta Sofia me familj å hämta Emilia i stallet..... fullt upp som vanligt. Ja iaf när jag åkte mot Valbo så var det stopp på R80, det var minst 6 olika trafikolyckor på vägen mot Valbo å mot Gävle, det var stopp i båda riktningarna och det kom blinkande, tjutande polisbilar, ambulanser å brandbilar hur många som helst. En hämtning i stallet brukar ta ca 25 min, idag tog den 1 timme å 40 minuter !! Tur att jag släppte av Sofia å Kristoffer hemma hos oss så att dom kunde göra i ordning maten ! Min far kom å åt han med, vi åt Taco´s som alltid är lika gott !
Nu ska jag sätta mig i soffan å slappa.
Imorgon väntar jobb mellan 8-13 å sen natten igen.

2 kommentarer:

  1. Datorn funkar inte:)) Det här är Mattias o jag gillar inte den!!
    Jobba inte för mycket..så att du blir sjuk!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Du behövde sömnen, det är ju full rulle i ditt liv =) Glöm inte att ta hand om dig ordentligt bara..Kramen!

    SvaraRadera