fredag 26 februari 2010

LEDIG FREDAG


äntligen fredag, fattar inte var veckorna tar vägen ?? nån som vet ??
Idag snöar det igen, men bara några minus grader så lite mildare är det, idag ska jag övningsköra med Sofia efter lunch å före det ? ja jag vet inte, ta´t lugnt kanske, det behöver jag, inga måsten, ingen städning, läsa en bok, ja varför inte ? det var längesen jag tog mig tid att läsa, faktiskt.
Kanske surfa runt lite på nätet... borde beställa mitt handarbets material, det har inte blivit av, ska ta tag i det åxå.
Lyssnar på Mikael Wiehe på hösta volym !
Kortet från i somras i Boulongerskogen, det ska bli härligt när det blir vår å sommar igen, så man slipper alla varma klädet å kan gå i min nya shorts å linne å gå ut i skogen å åka å bada å grilla å sola, ska bli så skönt, (*)
men först är det några månader kvar med jobb å snö, i natt väntar nattpatrullen igen, denna gång är det LSS bilen som jag ska jobba på! Imorgon ska vi ha familjemiddag, ha det bra så länge, hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar