torsdag 25 februari 2010

Sovit....



som en stock inatt, fattade inte vad som lät när alarmet på mobilen ringde.... ska jag upp nu ? Va jag är ju ledig, men sen kom jag på att jag måste väcka Emilia (hon har så svårt att komma upp själv nu, somnar bara om, å om å om) för hon ska till Kungsberget med skolan på friluftsdagen!
Fick fart på henne, packade matsäck å skjutsade henne till skolan med skidor å allt! Nu ska jag ta några tag med snabeldraken (behövs verkligen sa min kompis igår,,, hahaha) sen väntar IKEA på mig!
Oj just ja, jag hämtade ut mitt paket från Ellos igår, åhh vilken fin mockajacka, blev helt kär i den på en gång, den är grön/brun, kort, med muddar på ärmarna, nertill å upptill, kortet gör den inte rättvisa, den är mycket finare i verkligheten! Dessutom fick man gratis (!!) 3 produkter från Jabu´she, ska väl använda dom oxå!
Ikväll väntar vattengympan som vanligt samt att jag ska på Pubafton med min far på Lions! Ska bli kul å annorlunda!
Hmhm har funderat på att göra en träningsdagbok,,, så se om det blir så. Ha en bra dag så hörs vi!

1 kommentar:

  1. God morgon..ja, ikea blir kul..snygg jacka..vill se den på också:)
    kram

    SvaraRadera