onsdag 14 april 2010

FALUN






Hej!

idag har jag varit i Falun hela dagen och träffat några av mina gamla klasskamrater. Jag åkte tidigt i morse för att hälsa på Carro, vi tog en långpromenad med Volcolm och sen käkade vi lunch på stan med Johanna. På em kom Lotta och Marit å fikade hos Carro, det var verkligen en mysig å trevlig dag ! Solen sken å på Carro´s baksida var det jättevarmt, lite kyligt när det blev moln, men helt okej !

Jag har fått prata av mig, jag har fått stöd i mitt tänk, jag har fått hjälp med att strukturera upp, det är alltid så bra att prata med Carro för hon känner mig å vet hur jag funkar, vi är verkligen lika när det gäller att försöka ha koll på allt, men det kan inte jag just nu, därför känns det så skönt att ha fått ha "egen tid" en hel dag tillsammans med Carro.

2 kommentarer:

  1. Hej!! Fina bilder..ni verkar ju haft trevligt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du tog egen tid å åkte till Falun Helena! Det är så skönt att ha vänner som man kan ha det där "pratet med. Kram goa du!

    SvaraRadera