torsdag 1 april 2010

Tulpaner



Åh vad jag älskar tulpaner! Dom verkligen lyser upp tillvaron just nu! Det är grått ute, småregnar, nån plusgrad, inge vidare väder att börja sitt nya liv med... tänkte faktiskt börja ut å springa idag ! OBS, inget aprilskämt, ärligt hade jag tänkte göra det... det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder, som min kompis Chatarina sa igår.... haha.... tog en fin bild på min tulpaner som jag köpte igår!
Alltså jag hade faktiskt tänkte börja springa idag å börja skriva Träningsdagbok, känner att jag måste börja röra på mig mera, nu är det slut med godis å sånt skit igen !! Det har varit väldigt jobba veckor å jag har inte haft orken att ta hand om mig själv, men nu när rättegången är över känns det lite bättre, väntar bara på domen som blir nångång i mitten av april, sen så ska det väl vara lugnt får jag hoppas !
Barnens katter har sovit här i 2 nätter så nu har jag haft storstädning ! Just nu är mattorna i tvättmaskinen å sen är det bara dammtorkningen kvar, dammsög å torkade golven igår kväll, blev klar 22.30, efter det, dusch å sen sängen.
Ha en bra dag idag min vänner ! (ska försöka springa efter jag jobbat... )

1 kommentar:

  1. Hej! Ha en bra Påsk!! Hoppas att springningen blir av!! Jag hör av mig ifrån Lofsdalen..
    Kram

    SvaraRadera